Кошик
1001 відгук
+380 (97) 950-41-35
+380 (99) 079-74-80
https://motodetalka.com.ua
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення та обмін товарів належної якості здійснюється за умови: -збереження товарного вигляду виробу, без слідів використання та експлуатації; -цілісності оригінальної упаковки зі збереженням усіх ярликів і бирок; -наявності документів, що підтверджують купівлю товару (транспортна накладна, чек). Повернення коштів покупцеві здійснюється протягом 3 робочих днів з моменту отримання товару Продавцем. Повернення (обмін) товарів неналежної якості (брак, неповний комплект, колір, що відрізняється від зображеного на сайті): Якщо покупцем були виявлені виробничі недоліки товару (брак, неповний комплект, колір, що відрізняється від зображеного на сайті), ви можете повернути протягом 14 днів за умови наявності документів, що підтверджують покупку товару (транспортна накладна, чек). Для того щоб оформити повернення або обмін товару, Вам необхідно: 1) Написати на електронну пошту beleckii134@gmail.com або зателефонувати +380 (99) 079-74-80, вказаним у розділі "Контакти". У темі листа вказати "Обмін" або "Повернення", вказати номер свого замовлення, номер картки для повернення коштів і причину повернення товару. 2) Надіслати нам товар "Новою поштою" за адресою: 61068 м. Харків, Відділення Нової пошти №3, Білецький Олександр Миколайович, +380 (99) 079-74-80. Після того, як ми отримаємо від вас посилку, перевіримо стан товару, кошти будуть повернуті протягом 3 робочих днів на вашу банківську карту. Якщо ви хотіли провести обмін товару, то після отримання нами від вас товару, перевірки його стану, товар відправляємо протягом 3 робочих днів.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner